Nordiska Galleriet desktop logoNordiska Galleriet mobile logo
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA

I 1983 overtok Karl Lagerfeld motehuset Chanel, 12 år etter Coco Chanels død. Dette betydde en ny start for selskapet, og han ristet opp imaget deres radikalt, ikke bare gjennom dristige samlinger, men også ved å fotografere alle kampanjene selv, noe som aldri før hadde blitt gjort av en motedesigner.

Chanel The Karl Lagerfeld Campaigns er designet i samarbeid mellom Chanel og Karl Lagerfeld, der det vises et nøye utvalg av bilder av spektakulære klær som bæres av kjendiser og toppmodeller som Claudia Schiffer, Kate Moss og Cara Delevigne. Denne coffee table-boken gir en oversikt over motehuset sett gjennom øynene og linsen til Karl Lagerfeld.

Ingen rangeringer

Thames & Hudson for New Mags

Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns

972 kr

På lager (1 stk), sendes innen 1-3 dager
  • 100 dagers returrett på lagervarer

  • Ny kunde?
  • Fant du en billigere pris?

Dimensjoner

Bredde 20.5 cm

Høyde 29 cm

Dybde 2.8 cm

Generelt

VaremerkeNew Mags

DesignerThames & Hudson

Art. no. 10694963

Flere Coffee Table Books

Mer fra New Mags

Få 10% rabatt på din første bestilling

Følg oss på Instagram og abonner på nyhetsbrevet vårt for å få tilgang til eksklusive tilbud, inspirasjon og produktlanseringer, samt få 10% rabatt på ditt første kjøp.

Abonner
footer banner desktopfooter banner mobile