I 1983 overtok Karl Lagerfeld motehuset Chanel, 12 år etter Coco Chanels død. Dette betydde en ny start for selskapet, og han ristet opp imaget deres radikalt, ikke bare gjennom dristige samlinger, men også ved å fotografere alle kampanjene selv, noe som aldri før hadde blitt gjort av en motedesigner.
Chanel The Karl Lagerfeld Campaigns er designet i samarbeid mellom Chanel og Karl Lagerfeld, der det vises et nøye utvalg av bilder av spektakulære klær som bæres av kjendiser og toppmodeller som Claudia Schiffer, Kate Moss og Cara Delevigne. Denne coffee table-boken gir en oversikt over motehuset sett gjennom øynene og linsen til Karl Lagerfeld.
Ingen rangeringer
Thames & Hudson for New Mags
839,00 kr
Inkludert 0% merverdiavgift
Varemerke:
New MagsDesigner:
Thames & Hudson
Bredde:
20.5 cm
Høyde:
29 cm
Dybde:
2.8 cm
Artikkelnummer:
10694963
Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.