Nordiska Galleriet desktop logoNordiska Galleriet mobile logo
  • Black Week
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
  • Black Week
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
  • Black Week
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
  • Black Week
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA
  • Black Week
Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns - New Mags - NO GA

I 1983 overtok Karl Lagerfeld motehuset Chanel, 12 år etter Coco Chanels død. Dette betydde en ny start for selskapet, og han ristet opp imaget deres radikalt, ikke bare gjennom dristige samlinger, men også ved å fotografere alle kampanjene selv, noe som aldri før hadde blitt gjort av en motedesigner.

Chanel The Karl Lagerfeld Campaigns er designet i samarbeid mellom Chanel og Karl Lagerfeld, der det vises et nøye utvalg av bilder av spektakulære klær som bæres av kjendiser og toppmodeller som Claudia Schiffer, Kate Moss og Cara Delevigne. Denne coffee table-boken gir en oversikt over motehuset sett gjennom øynene og linsen til Karl Lagerfeld.

Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns

671,00 kr

 (rek. pris 839,00 kr)

Inkludert 0% merverdiavgift

Black Week – 20% lavere pris

Du kan bestille flere varer enn vi har på lager for øyeblikket. Vær oppmerksom på at bestillingen din vil bli sendt i sin helhet når alle varene er klare. Oppdatert leveringstid vises i kassen.

Varemerke:

New Mags

Designer:

Thames & Hudson

Bredde:

20.5 cm

Høyde:

29 cm

Dybde:

2.8 cm

Artikkelnummer:

10694963

Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.