The New Luxury fra New Mags er like mye en vakker salongbordbok som lærerik lesning om merkevarer og forbrukere i luksussegmentet der nysgjerrige hoder får et innblikk i premiummerkers skiftende ansikter. Boken forteller historien om hvordan kultur og råvarer ble flettet sammen og omdefinerte hvordan vi ser på forbrukerverdier i løpet av 2000-tallet. Boken byr på både intervjuer med bransjeledere som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara og Yoon, sammen med studier av de viktigste varemerkene i vår tid. En perfekt gave til de som ønsker å berike bokhyllen eller salongbordet med en fin bok og interessant lesing om moderne kulturhistorie.
Ingen rangeringer
The New Luxury
598,00 kr
Inkludert 0% merverdiavgift
Du kan bestille flere varer enn vi har på lager for øyeblikket. Vær oppmerksom på at bestillingen din vil bli sendt i sin helhet når alle varene er klare. Oppdatert leveringstid vises i kassen.
Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.