The New Luxury fra New Mags er like mye en vakker salongbordbok som lærerik lesning om merkevarer og forbrukere i luksussegmentet der nysgjerrige hoder får et innblikk i premiummerkers skiftende ansikter. Boken forteller historien om hvordan kultur og råvarer ble flettet sammen og omdefinerte hvordan vi ser på forbrukerverdier i løpet av 2000-tallet. Boken byr på både intervjuer med bransjeledere som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara og Yoon, sammen med studier av de viktigste varemerkene i vår tid. En perfekt gave til de som ønsker å berike bokhyllen eller salongbordet med en fin bok og interessant lesing om moderne kulturhistorie.
Ingen rangeringer
Highsnobiety for New Mags
The New Luxury
600 kr
100 dagers returrett på lagervarer
- Ny kunde?
- Fant du en billigere pris?
Dimensjoner
Bredde 22.5 cm
Høyde 29 cm
Generelt
Flere Coffee Table Books
Mer fra New Mags
Få 10% rabatt på din første bestilling
Følg oss på Instagram og abonner på nyhetsbrevet vårt for å få tilgang til eksklusive tilbud, inspirasjon og produktlanseringer, samt få 10% rabatt på ditt første kjøp.

