The New Luxury fra New Mags er like mye en vakker salongbordbok som lærerik lesning om merkevarer og forbrukere i luksussegmentet der nysgjerrige hoder får et innblikk i premiummerkers skiftende ansikter. Boken forteller historien om hvordan kultur og råvarer ble flettet sammen og omdefinerte hvordan vi ser på forbrukerverdier i løpet av 2000-tallet. Boken byr på både intervjuer med bransjeledere som Kim Jones, Hiroshi Fujiwara og Yoon, sammen med studier av de viktigste varemerkene i vår tid. En perfekt gave til de som ønsker å berike bokhyllen eller salongbordet med en fin bok og interessant lesing om moderne kulturhistorie.
The New Luxury
Du kan bestille flere varer enn vi har på lager for øyeblikket. Vær oppmerksom på at bestillingen din vil bli sendt i sin helhet når alle varene er klare. Oppdatert leveringstid vises i kassen.
Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.