Nordiska Galleriet desktop logoNordiska Galleriet mobile logo

Reklamasjon

Anmodning om reklamasjon

Hvis produktet du har kjøpt ikke fungerer eller har blitt defekt under produksjon, kan du be om å gjøre en reklamasjon. Følg trinnene under for å be om reklamasjon. Så snart din anmodning er komplett, tar vi saken din videre til leverandøren som har produsert varen.

(Du finner den øverst i ordrebekreftelsen)
Laste opp

Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonssøknaden din kan bli avvist hvis produktet ikke oppfyller kravene til reklamasjon eller hvis reklamasjonen ikke sendes innen rimelig tid. Les mer i våre vilkår og betingelser.


Hva skjer nå?

  1. Når du har fylt ut skjemaet og sendt inn reklamasjonen, vil du motta et saksnummer på e-post.

  2. Serviceteamet vårt behandler saken, og hvis reklamasjonen godkjennes, kan du sende produktet tilbake.

  3. Du vil motta en e-post med følgeseddel og returseddel. Legg følgeseddelen i pakken med produktet. Teip returseddelen med strekkoden på utsiden av pakken.

  4. Lever returforsendelsen til ditt nærmeste PostNord-ombud. Hvis returen innebærer henting, bestiller du henting på PostNords nettsider.

  5. Du vil motta en bekreftelse på retur og refusjon via e-post innen 14 dager.


Spørsmål og svar om reklamasjon