Reklamasjon
Anmodning om reklamasjon
Hvis produktet du har kjøpt ikke fungerer eller har blitt defekt under produksjon, kan du be om å gjøre en reklamasjon. Følg trinnene under for å be om reklamasjon. Så snart din anmodning er komplett, tar vi saken din videre til leverandøren som har produsert varen.
Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonssøknaden din kan bli avvist hvis produktet ikke oppfyller kravene til reklamasjon eller hvis reklamasjonen ikke sendes innen rimelig tid. Les mer i våre vilkår og betingelser.
Hva skjer nå?
Når du har fylt ut skjemaet og sendt inn reklamasjonen, vil du motta et saksnummer på e-post.
Serviceteamet vårt behandler saken, og hvis reklamasjonen godkjennes, kan du sende produktet tilbake.
Du vil motta en e-post med følgeseddel og returseddel. Legg følgeseddelen i pakken med produktet. Teip returseddelen med strekkoden på utsiden av pakken.
Lever returforsendelsen til ditt nærmeste PostNord-ombud. Hvis returen innebærer henting, bestiller du henting på PostNords nettsider.
Du vil motta en bekreftelse på retur og refusjon via e-post innen 14 dager.